Volver

1a Reunión
Comisión Permanente

12 de enero de 2021 17:46h Formato telemático

A les 17:46h del dia 12 de gener de 2021, a través d’una plataforma de video-reunió telemàtica (Teams), es celebra la Primera Reunió de la Comissió Permanent de l’Assemblea del Consell de persones usuàries de Barcelona Energia.

Hi participen: Jose Maria Nieto (President), Xavier Balsa (Secretari), Beth Iriarte (Vocal), Ivan Molina (Vocal), Yolanda M. Garcia (Vocal), Paco Jofra i Josep Nualart (Representant a la Xarxa per la Sobirania Energètica) i Josep Babot (Representant a l’Aliança contra la Pobresa Energètica).

L’Ordre del dia establert és el següent:

ORDRE DEL DIA:

  1. Benvinguda i inauguració de la Primera Comissió Permanent de Barcelona Energia per part de Iu Gallart, Director de Barcelona Energia.
  2. Repàs del reglament intern del Consell de Persones Usuàries i de la Comissió Permanent aprovat en la Primera Assemblea de Barcelona Energia.
  3. Revisió de l’acta de la Segona Assemblea realitzada el 10 de desembre per a la seva posterior signatura per part del President i el Secretari de la Comissió Permanent.
  4. Definició de grups de treball.
  5. Definició del calendari de les properes reunions de la Comissió Permanent i els diferents grups de treball.

  1. Benvinguda i inauguració de la Primera Comissió Permanent de Barcelona Energia per part de Iu Gallart, Director de Barcelona Energia

    • Iu Gallart posa en coneixement de la Comissió l’interès de la Direcció de Barcelona Energia per les propostes que puguin sorgir d’aquesta i de l’Assemblea i la seva satisfacció per la constitució de la primera Comissió Permanent.
    • Anuncia que, segons el reglament, la Comissió Permanent ha de ser una eina de comunicació i representació entre totes les persones usuàries de Barcelona Energia i la direcció de l’empresa. Per això, ell mateix i tot l’equip de Barcelona Energia sempre estaran a disposició de la Comissió per resoldre qualsevol dubte que pugui sorgir o aportar la informació necessària i disponible que se’ls sol·liciti.

  1. Repàs del reglament intern del Consell de Persones Usuàries i de la Comissió Permanent aprovat en la Primera Assemblea de Barcelona Energia.

    • El Secretari de la Comissió comparteix pantalla i es fa un repàs del reglament votat per l’Assemblea del Consell de Persones Usuàries a la Comissió Permanent.
    • Durant la lectura van sorgint diverses possibles millores o aclariments. Arrel d’això, es proposa fer un grup de treball de revisió del reglament per considerar si cal fer-hi alguna aportació.

  1. Revisió de l’acta de la Segona Assemblea realitzada el 10 de desembre per a la seva posterior signatura per part del President i el Secretari de la Comissió Permanent.

    • Es demana que a l’acta de l’Assemblea General hi consti el número de participants. Així com els assistents sense dret a vot. I el número de persones usuàries en el moment de l’assemblea.
    • Un cop feta aquesta modificació, es penjarà a la plataforma Decidim a l’espera de ser aprovada en el primer punt de l’ordre del dia de la següent Assemblea General del Consell de Persones Usuàries.

  1. Definició de grups de treball.
    • Es defineix el següent funcionament:
      1. Es defineixen uns grups de treball de 2-3 persones cadascun que desenvoluparan propostes per cadascuna de les línies de treball aprovades en Assemblea.
      2. Cada dos mesos, la Comissió Permanent es reunirà en conjunt i cada grup de treball exposarà els avenços en la seva línia de treball (si n’hi ha) per tal que la resta de membres de la comissió puguin donar la seva opinió.
      3. Totes les propostes que es presentin a l’Assemblea General hauran de ser aprovades prèviament per majoria de totes les persones membres de la Comissió Permanent.
      4. Les convocatòries de reunions de l’equip de treball seran autogestionades per les persones que els conformen, però seran públiques per la resta de membres de la Comissió Permanent.
    • Així doncs, es defineixen els següents equips de treball
      1. G.d.T. Millora assessorament personalitzat: àrea client i app: Ivan, Jose Maria i Xavier.
      2. G.d.T. Millora comunicació digital: nova web: Yolanda, Xavier.
      3. G.d.T. Projecte fotovoltaica- desenvolupar un servei “claus en mà” d’instal·lació, manteniment i comercialització d’excedents per a instal·lacions d’autoconsum fotovoltaic: Yolanda, Ivan, Xarxa Sobirania Energètica.
      4. G.d.T. Mantenir tarifes competitives que fomentin l’estalvi i comunicar-ho: Yolanda, Ivan, Beth.
      5. G.d.T. Treballar contra la pobresa energètica: Beth, Jose Maria i Aliança contra la Pobresa Energètica.
      6. G.d.T. Rendició de comptes: Beth, Jose Maria, Xarxa Sobirania Energètica.
      7. G.d.T Esmenes al reglament: Beth, Xarxa Sobirania Energètica.

  1. Definició del calendari de les properes reunions de la Comissió Permanent i els diferents grups de treball.

    • Es proposa fer un Doodle per acordar la data i hora de la següent reunió de la Comissió Permanent. Les dates estaran compreses entre les tres primeres setmanes de març.
    • Els grups de treball autogestionaran les seves convocatòries a través de grups de Telegram, públiques per la resta de membres de la comissió per si s’hi volen sumar puntualment.

Un cop definida la metodologia de convocatòria de properes reunions, es dona per finalitzada la reunió a les 18,54 hores, de la que s’aixeca la present Acta.

A Barcelona, el 12 de gener de 2021

Formulario

Formulario Decidim

¿Necesitas ayuda?

Formulario

Necesitas ayuda footer

También puedes contactarnos por e-mail consulta@barcelonaenergia.cat o llamarnos al 900 906 807

También puedes contactarnos por e-mail

Aquí encontrarás respuesta a las preguntas que más nos hacéis con más frecuencia. ¡Es la forma más rápida de resolver tus dudas!

PREGUNTAS FRECUENTES