Volver

24a Reunión
Comisión Permanente

8 de febrero de 2024 17:30h Formato telemático

A les 17:30h del dia 8 de febrer de 2024, de manera telemàtica, es celebra la 24a Reunió de la Comissió Permanent del Consell de Persones Usuàries de Barcelona Energia.
Hi participen:
-         Jose Maria Nieto | President
-         Iu Gallart | Director de Barcelona Energia
-         Josep Babot | Membre
-         Blanca Garcia | Secretaria

No poden assistir:
-    Pep Guilanyà | Membre
-    Ivan Molina| Membre
-    Josep Morell | Membre (envia un mail per donar-se de baixa de la comissió)

L’ordre del dia establert és el següent:
1.    Estat actual de Barcelona Energia
a.    Nous serveis per aquest 2024: Estem acabant de fer una licitació per tal de poder oferir nous serveis que ens ajudin a seguir treballant en aquest model de consum més sostenible. Des de Barcelona Energia oferirem, a més de la instal·lació que ja tenim de FTV, la instal·lació de bateries; de punts de recàrrega elèctrica i de instal·lació d’aerotèrmia.
b.    Ajuntaments: Està previst que pròximament passin a treballar amb Barcelona Energia els ajuntament d’Esplugues i de Sant Just Desvern. Tanmateix, seguim treballant per a que altres ajuntaments es sumin al projecte de BE. 
2.    Patrocinis
a.    Festival Llum BCN: Barcelona Energia va proveir d’energia el festival Llum BCN els passats dies 2, 3 i 4 de febrer al barri del Poblenou. Durant la inauguració, l’alcalde Jaume Collboni va agrair la nostra col·laboració i aportació d’energia renovable al festival i, a més a més, vàrem muntar un stand informatiu en el parc central de Poblenou que ens va permetre parlar del projecte que tenim com a comercialitzadora a la ciutadania que estava en el festival. 
3.    Simulador a la web: Ja tenim actiu el nou simulador de tarifes a la web de Barcelona Energia. D’aquesta manera i, amb uns senzills passos, qualsevol usuari pot utilitzar el simulador per saber quin preu tindria amb la tarifa variable i la tarifa fixa clàssica.
4.    Enquesta de satisfacció anual: Ja hem finalitzat l’enquesta i tenim una bona mostra. Actualment, l’empresa externa que realitza aquesta enquesta està recopilant la informació obtinguda i realitzant l’informe.
Una vegada ho tinguem, enviaré un correu informatiu als usuaris per a que coneguin les dades i aprofitarem l’avinentesa per animar a que s’apuntin a la Comissió per tenir nous membres. 
5.    Pàgina web BE: Seguim treballant per millorar la pàgina web de Barcelona Energia, com ara, tenir una landing per cada una de les nostres tarifes per tal d’oferir la informació i es preus de cada una de manera més clara i senzilla pels usuaris. 
6.    Preguntes:
a.    Nous impostos 2024: Com la resta de comercialitzadores, hem hagut d’augmentar l’IVA al 10% però, en el nostre cas, seguim sense aplicar marges de potència, pel que mai podràs trobar una comercialitzadora que oferti en aquest terme preus més econòmics que nosaltres. 
Com empresa amb vocació de servei públic, manté un clar objectiu de garantir en tot moment un servei de qualitat, assegurant alhora la sostenibilitat econòmica, sense augmentar els marges, ja que no es busca el benefici econòmic, si no el benestar de la ciutadania. 

S’estableix com a data per a la pròxima reunió el 4 d’abril a les 17:30h.

Formulario

Formulario Decidim

¿Necesitas ayuda?

Formulario

Necesitas ayuda footer

También puedes contactarnos por e-mail consulta@barcelonaenergia.cat o llamarnos al 900 906 807

También puedes contactarnos por e-mail

Aquí encontrarás respuesta a las preguntas que más nos hacéis con más frecuencia. ¡Es la forma más rápida de resolver tus dudas!

PREGUNTAS FRECUENTES